Friday, January 2, 2015

Berabuk/ Berkarat/ Berhantu

Perghhhh..Tak tahan aku nye tajuk kan.. Hahaha

Lama U all aku tak sign in blog aku ni haa. Bukan tak tengok langsung. Aku blogwalking jer setiap pagi. Blog la aku tuju setiap pagi bila sampai office. Tak kira la aku sampai lambat ke tak..Blog la aku tuju dulu baru bukak Outlook. Hahaha...

Sedar-sedar dah nak setahun aku tak bicara apa-apa pon kat sini. Sekarang dah masuk tahun 2015 dah. Kena setup azam baru ni. Hahaha...

2014 adalah tahun yang cukup mencabar untuk aku berdikari seorang diri di kota Kuala Lumpur ni. Banyak sakit, pedih gembira, suka dan semua segala rasa lah yang aku rasa untuk tahun ini. 

Tak apala. Semua itu aku jadikan iktibar dan pengajaran. Bak kata orang dulu-dulu. Buang yang keruh ambil yang jernih.

PEACE YOO!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...