Wednesday, February 5, 2014

Cabaran Khas Sangat



~ESOK, 4 FEBRUARI 2104 ADALAH HARI TERAKHIR UNTUK PENDAFTARAN CABARAN KHAS 30 HARI BLOG/FB PAGE~

Cabaran ini terbuka kepada semua ahli termasuk leader2. Sehingga Sekarang, jumlah peserta masih di bawah 20 orang.. Cepat2, sila rebut peluang ini kerana cabaran ini akan bermula tepat 12.00 am 5 Feb 2014.


Tujuan utama cabaran ini adalah untuk memberi peluang dan menggalakkan semua ahli menggunkan medium internet (online) sebagai salah satu medium untuk perkongsian kebaikan Shaklee dan mengembangkan bisnes dan organisasi masing-masing. Semoga usaha kecil kita semua ini mendapat keberkatan daripada Allah SWT.


Berikut diberikan cara-cara untuk register:
sila PM fb saya, Faridah Daik. boleh masuk kategori fb page atau blog atau kedua2nya sekali. 






Haaa U all...Post sebelum ni kan aku ada cakap aku ada CABARAN KHAS..
Ini lah CABARAN KHAS nya...

Hopefully aku tercabar dengan cabaran khas ni dan x berabuk la blog aku ni...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...