Saturday, February 8, 2014

Bertambah lagi Tahun

U all baca tajuk entry je mesti dah tahu kan apa yang aku nak story kan dekat sini..Hahaha... 

Ala U all..Setahun sekali kot... Bukan tiap-tiap bulan aku tulis... hahaha

So

Happy Birthday to me...


Wish sendiri..Happy sendiri..hahaha

Tahun ini, aku tak buat apa-apa perubahan macam tahun lepas. Pada siapa yang follow aku dri dulu.. Tahu lah perubahan apa yang aku buat kan...Tidak pon U all main klik-klik je...Hihihi

Alhamdulillah...aku tak berubah pada cara lama...akan tetapiii...Huhu...
Kadang-kadang hilang jugak lah...Huhu...

Tahun ini aku sambut dengan my only one My Bie... Alhamdulillah... 
Ini tahun ketujuh aku sambut birthday aku dengan dia... Hopefully niat kami untuk bersatu...Diberkati olehNya...Amin




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...