Tuesday, January 7, 2014

Herblax Shaklee Kempiskan Perut ok!!!

Pergh... Siapa-siapa yang buncit tu mesti teruja kan kalo baca title entry aku ni. Hahaha...
Kenapa aku cakap camtu. Sesuka je kan. Hahaha.

U all mesti tahukan fungsi DETOX kn...kalau tak tahu meh aku terangkan detox ni apa...
DETOX ni adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, bari lah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling oprimum.


Herblax dapat membantu u all DETOX badan u all. Ramuan asas herblax ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi. Antaranya:

- alfafa leaves
- senna leaves
- anise seed
- blue malva flower
- buckhorn bark
- licorice root
- rhubarb root
- fennel seed
- culver's root

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal utk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi menyingkirkan toksin dalam usus.

Ia jugak membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis. Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup  otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salue pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan lebih lancar.

Kebaikan Herblax

# Pembersihan najis yang tersekat.
# Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
# Membantu masalah sembelit.
# Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula prosea swmulajadi.
# Mengempiskan perut.
# Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut, sesuai di ambil seperti boasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Siapa yang patut ambil herblax ini?

* Pengamal tegar ubat tahan sakit.
* Mereka yang ada pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
* Mereka yang banyak jerawat.
* Pesakit gout
* Mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak2 dengan suppliment.



Hubungi / PM / SMS / Wassap
Jaslina (ID 927734)
017-2490438

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...