Thursday, December 26, 2013

Satay Satay 1Utama

Alahai u all..cam mana la aku bole lupe nk buat review pasal resto Satay-Satay kat 1 utama ni..huhu


Aduh..punya la aku simpan entry ni...sampai aku lupa da nama2 makanan  kt sini... ala... U all tgk gambar je la..yang pengting memang bst wa cakap lu...hahahaha...


yang atas ni kalo tak slah aku Nasi Borjari. Actually Nas Borjari ni makan dengan nasi beriyani. Tapi bff aku ni minta tukar dengan nasi putih. Yang bulat-bulat tu bukan tomato ye. Tapi yang tu sotong ye U all..Serius sedap...


Yang ni Sambal Udang..Aku tengok sekarang ni pon dah terliur. Nampak menarik kan sambal tu..Bukan gambar nak menuipu ye U all..memang sedap giler sambal udang die ni..


Tonyam campur.. So So je la bagi aku...Tak menepati citarasa dan selera aku..hahaha..Tapi kat U all aku tak tahu lah kan.. Sebab selera masing-masing kan...hihi


Last sekali Sup Tulang... bau ni la yang memanggil2 selera kitorang masuk kedai ni..hahaha...Ok la..Bau die bukan main menarik hidung aku ni...Tapi rasa die pon so so...Jahat kan aku...Hahhaha,,,Terletak pada selera masing2. mungkin sebab aku kurang suka makan sup kot...hihi

U all bole cube taw kat Satay-satay ni..Banyak review yang aku jumpe kata satay nye sedap.. Time ni memang aku xmakan satay sebab memang cari nasi kot...Dah kebuloq...hahaha



Satay Satay Restaurant @ 1 Utama (One Utama) Shopping Centre

S143, 2nd Floor, 
1-Utama Shopping Center (Old Wing) ,
 Bandar Utama, 
47800 Petaling Jaya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...