Friday, December 13, 2013

Pagari Tingkap Anda

Macam tajuk lagu Indonesia pulak tajuk entry aku kali ini..Hihi..
Ni semua sebab anak2 bulus aku la ni..( sila rujuk entry sebelum) Keselamatan mereka perlu dititikberatkan.. Plus Tak ada aku jadi pak guard asik nak menengok je kalau diorang main panjat-panjat tingkap tu...

gagah okay aku g men'survey' harga pagar dawai ini ye.. Mula-mula aku ambil dari rumah ayah saja.... Dah ayah suruh amik je dia punya..Tapi sangat keras dan mudah berkarat. Jadi aku beli saja yang baru.. Ambil yang mahal sedikit..Tahan lama dan tidak berkarat.


Aku tak ada la beli pagar semata kan..Kat kedai tu fikir jugak nak potong macam mana..Dah la rumah aku ni memang totally zero..Tak ada barang langsung kan.. Terus la capai Cutter..Menyenangkan kerja memotong dawai dan menyimpul dawai dengan kemas.. Memang tak kuat la tangan aku nak simpul dawai pengikat dia kan...


Sampai je rumah memang aku terus memulakan aktiviti..Tak boleh tunggu lagi..Nanti mesti asik bertangguh je..
Ooo Ye..Aku buat sendiri ye..sebab nye mak tak kahwin lagi nyah nak suruh laki buatkan..Hahaha..


Elok aku bentang je pagar tu nak ukur dan potong..Dah ada tukang kacau.. Tengok die yang menyibuk...Pelik la tu tengok banyak barang dalam rumah.. Kita dok memotong die yang dok berkejar.. Ayoo...Memang mencabar betul kalau buat kerja dengan budak-budak ni...

Sampai pukul 12 malam jugak la aku bekerja.. hahaha...Akhirnya siap jugak... Luka-luka la tangan lembut aku ni...Hahaha..
Orang lalu lalang kat bawah pelik je tengok aku terpanjat-panjat.. Hahaha..Ada aku kisah... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...