Monday, December 16, 2013

Kereta Mandi Hadas???

Tajuk di atas ni bukan untuk dari aku okey U all.. Tapi Baby Myvi aku ni haa...

Ayoo...

Ni bukan mandi biasa sebab Myvi aku ni selalu da mandi biasa...tapi ni mandi hadas besar..Hahhaaha

Gile r Kereta pon ade mandi hadas besar k..


My baby Myvi dapat main snow da..Tuan ko ni je tak pernah lagi..hahahaha


Ni part yang paling penting ye U all untuk Baby Myvi aku ni...Vacumm tang dalam die..Actually sebenarnya aku hantar pon sebab aku nak vacumm dalam Myvi aku ni haa... dah macam klinik haiwan dah dalam kereta aku ini...Bulu kucing merata...Adoi..ni aku yang dah tak tahan sangat la ni...hahaha...


Servis kedai ni okay la walau pon dia tak paham sangat apa kita cakap...Tapi kalo kita suruh dia akan ikut je...Hahaha..Abih segala sudut aku suruh diorang vacumm...hahaha

Lepas ni kita tggu bulan bila pulak aku hantar myvi aku ni dapat main salji..hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...