Wednesday, October 16, 2013

Terima Kasih CIMB!!!

Di sini saya sangat berbesar hati mengucapkan jutaan terima kasih CIMB bank kerana memberikan khidmat yang terbaik selama ini...

*
*
*
*
*

Akan tetapi  Huaaaaaaaaaa...Aku cek la akaun sotong aku hari ini..Memang sotong betul lah...Sudah lah tengah bulan ini...Boleh pulak dia main potong-potong dut kitaaa....


PMPC Annual Fee???
Apakah benda alah ini....Ado...Memang tak puas hati aku ini..Gagah aku buka page CIMB kat facebook...Sekarang ini kan hanya dihujung jari...Tak payah nak call call tanya..Klik je...Tak payah nak bertanya..Rupanya dah ramai yang kena...Aku ini baru 1st time ok...Kalau tanya pun buat sakit hati kot..Sebab jawapan dia sama sahaja...Macam auto komen je...huhu

Contoh 1

Contoh 2

Contoh 3

PMPC Annual Fee ni konon nya adalah charge yang dikenakan oleh pihak bank pada semua customer sebabnya pengeluaran tanpa had...Antara kita ni sedar tak sedar je duit kita kena deduct secara senyap-senyap...Entah-entah dah banyak kali  kena dedust..Aku ni je yang tak perasan langsung...Yelah...Baru sekarang pandai tengok dan buat acc sendiri...Hahhaa...Nasib lah labu...
Kebanyakkan dari blog blog yang aku baca...Zaman dulu kene potong RM8...Zaman sekarang ni semua naik...Minyak naik..Diorang pon nak naik...Huhu...RM15 ok...Seminggu duit parking aku nak pergi kerja ok...Huhuhu..

Lepas ni memang aku selalu lah cek tabung sotong aku ni...Entah-entah tabung rimau aku pon same jugak kan...Adoi. Redha jo la.....

1 comment:

Ann Ishak said...

tak boleh redo nak, rimau tu makan orang hiksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...