Saturday, October 26, 2013

Syukur Atas Rezeki Mu

Alhamdulillah aku still boleh lagi update blog aku yang buruk ini..Huk Huk Huk

Aku bersyukur sangat U all..Dalam ada yang nak mencaras aku..Masih ada rezeki untuk aku...Jika semalam nya dugaan untuk aku...Hari ini aku dapat ganjaran nya..hihi...

Minggu ini aku tak balik kampung..Kenapa??Haaa..Sebabnya aku nak beryoga esok pagi ni..hahaha  Konon nya nak kurus,,,hahaha...

Disebabkan minggu ini aku macam orang bujang..Makan pon makanan bujang..Sedeiii.....huhhu...

Cucur Bawang & Sardin

Teh Tarik

Syukur aku still lagi ada makanan yang nak dimakan...Aku ni pemalas kalau dah duk sorang-sorang ni...Kalau masak memang membazir la U all..Mulut nye satu je nak makan...Bukan pandai bajet pon masak...Nafsu tinggi...Kang masak..Semuanya rasa tak cukup..Pastu membuang..Jangan buat camtu ye..Tak elok..hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...