Sunday, September 15, 2013

Raya Puasa Punya Cerita Laaaa (updated)

Adoi..orang dah nak raya haji kan...Baru keluar gambar raya puasa..hahaha
Tapi aku baru kuarkan dekat blog je U all.. Kat Instagram dah kuar raya kedua lagi...Siapa nak tengok gambar aku yang lain boleh follow IG aku dulu..tak follow tak dapat tengok sebab aku kedekut...hahaha

Kat sini aku paparkan gambar yang sangat ekslusif lagi musif..Payah nak tunggu gambar ni siap proses taw..Memang bernanah bontot tunggu nye...Ni semua gara-gara maksu aku yang tidak tahu sebab musabab nye menyimpan gambar2 tersebut...boleh je mintak kat orang lain..tapi disebabkan camera beliau ni sume gambar ade...senang sekali semua...

Tak apa la U all... U all layan je la..Belum basi pon cerita ini..masih hangat di memori indah kami...


Mula-mula sekali mesti lah my family..tapi ni tak lengkap U all.. kedua2 abang aku tak beraya bersama kami..Sorang berlayar dan seorang lagi beraya rumah mertua..

Pelikkan tetiba ada color hijau..cet..memang spoil taw..ini la kalau bizi yang amat...Baju raya pon tak siap lagi..Salah sendiri..Hantar kat tailor lambat.. Dulu ibu suruh amik kelas menjahit semua berlagak...Rasakan la..hahaha

Pak Ngah's Family

Pak Lang's Family

Achik's Family

Apak's Family

Couple in our Family

Yang ni belum membiak lagi...Bak kata aku pada kawan-kawan aku yang mengeluh belum beranak pinak tu..Tuhan belum nak bagi tanggungjawab lagi..So berdoa bertawakal berusaha..tu je la..hihi

Bila semua dah habis sesi bergambar bersama keluarga masing..dan disebabkan mak mak, ibu ibu, ayah ayah dan papa papa ni jeles sebab adik bongsu diorg ni gambar dok romantik je berdua...masing-masing pon nak jugak... Kami yang tukang amik gambar ni layan kan aje la..Baru lepas bermaaf-maafan kan..Takkan nak cari gaduh sebab gambar je..tak berbaloi U all...





Ada satu lagi gambar kami yang maksu aku ni tak kongsikan lagi..one big family...Uhh..Sampai bilo la bertapa dalam camera die ni agak ehhh



Aku malas betoi nak mengopy dan mengepaste gambar2 raya..hihii... U all follow la bace from maksu aku punya cerita ni..hahaha...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...