Wednesday, September 25, 2013

Dua Budak Bulus



Nampak tak apa yang ada dalam bakul tu...Hahaha..Minta maaf la U all..Bukan niat aku nak aniaya Budak 2 ekor ni..Tapi sorang sombong..sorang keje nye nak nyembur je...Penat aku nak meleraikan nya...Kalau aku pergi kerja..Tak tahu la camna gaya nya...Hahahaha...

Tpi Alhamdulillah U all...Itu dulu punya cerita..masa minggu pertama ambil Toty...Sekarang diorg dah jadi kawan baik...Kadang-kadang boleh nampak la masing-masing ada sifat cemburu tu...huhu

Dont worry ye sayang..Mommy akan cuba sayang kan korang sama rata...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...