Monday, July 1, 2013

Pengedar Sah Shaklee

Cepat je berlalu kan..Sekarang dah Julai..June adalah bulan yang sangat mencabar dan sangat menggembirakan hati aku...Kenapa??..Hihi

Benda yang menCABAR tu adalah dugaan relationship aku ngan My Bie..Alahai...Hari-hari ada saja benda yang kitorang nak gaduhkan...Thanks to Wina la sebab sentiasa menadah telinga dengar luahan rasa aku ni..Kalau tak aku ni meroyan je kerjanya..Haha...

Yang ni lagi mencabar bila aku gaduh yang agak besar tak besar la dengan bos aku..hahaha..Aku ni kuat melenting..Kerja memang nak melawan je la kan...hahaha...Sekali mendapat la ko..Huahuahua

Benda yang menggembirakan adalah ibu berjaya buat operation buang tyroid akhirnya selepas tangguh banyak kali...Alhamdulillah...Aku bersyukur sangat..

Dan seperti yang U all taw My Bie sudah pun menunaikan janji die kat aku nak jumpa parent aku sebelum tamatnya June..Hihi..Love u so much dear...

Alhamdulillah, June ni aku memulakan satu lagi cabang perniagaan kecantikan dan kesihatan, iaitu Shaklee.

Kenapa aku pilih Shaklee??

Yakin!!! Selama aku hidup ni...U all suruh la telah apa pon ubat atau pun vitamin..Memang tidak la kan..Takut aku nak telan segala ubat ini...Hahaha..

Tapi lepas aku jumpa Shaklee ni, aku yakin nak cuba sebab produk Shaklee ini dihasikan 100% semulajadi!!! Aku mesti kongsi dengan U all khasiat dan kebaikan supplement dari Shaklee ni..


Jadi kalau U all nak tahu lebih pasal Shaklee ini..U al bole contact saya..

Sms/Wassap - 017-2490438

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...