Thursday, July 4, 2013

Minum ESP Dengan Betul lagi Berkesan

Haa U all...kita sambung lagi story pasal ESP.  Siapa yang dah cuba minum ESP ni. Sila-sila angkat diri. Hahaha..Macam aku nampak kan.

ESP ni HOT selling taw. Walau pon orang tu cakap "SOYA!!!Aikkk...Tak sukenye" Disebabkan khasiat yang melampau banyak dan berbaloi-baloi, orang itu tetap minum ESP. Hanya untuk Khasiat dan Kebaikan yang ada dalam ESP ni.


Eh Eh..Main letak-letak gambar pulak nak tanya.. Tanya je la kalau nak tanya..Uhhh

Okey la U all..As U all Know..(Ohh My English..).hahaha..Back to topic..As U all know, ESP ni serbuk like susu. Bancuh la sayang-sayang ku. Akan tetapi jangan bancuh dengan air panas taw...

Why??

Sebab Air panas ni akan matikan semua sel-sel khasiat dan nutrisi yang ada dalam ESP ni. U all boleh bancuh dengan air suam/jus/milo/horlick/susu untuk di minum.

Nak Suggestion???

Uhhh.. U all ni..Naseb la aku ni selalu baik hati. (tangan di bahu mate terus juling.hahahaha)
  • ESP + Air Suam (Yang ni sape yang gila dengan soya boleh la telan ini)
  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Sanquick Orange/Manggo/Tropica
  • ESP + Ribena
  • ESP + Nesvita 3 in 1/Nestum
  • ESP + Susu Anmum
  • ESP + Campuran buah-buahan yang di blend
  • ESP + Horlicks
  • ESP + Mealshake/Perfomance Drink/Cinch Shake
"Oooo...Macam-macam ek boleh campur..Cam mana pulak nak bancuh? Letak berapa sudu? Air banyak mana?"

Eh Eh Sabar-sabar la U all... Aku memang nak habaq ni haa.

Sukatan dia 1 sudu bosar ESP + Air yang U all nak bancuh tu.

Masa????

Ni ikut U all la nak 2 x Sehari atau 1 x Sehari. Lagi bagus 2 x Sehari ye U all.
Aku sendiri suka minum ESP pada awal-awal pagi sebelum pergi kerja, sebab awal-awal pagi lagi perut aku ni dah nyanyi la Kuch Kuch Hota Hai. So kena isi dulu sementara nak tunggu sarapan kat opis tu haaa.
Lagi sekali tu U all minum malam sebelum nak tidur tu.

Peringatan!!!

Mintak tolong sesangat U all. Kang U all cakap aku ni menipu U all kalau sumer khasiat ESP ni U all tak rasa.

!!! Jangan sesekali bancuh dengan air panas
!!! Jangan sesekali gatal nak bancuh dengan air kafein atau pun air berkarbonat
!!! Jangan la U all ceduk ESP ni ikut dan je ye. Pastikan ambil tidak lebih dari 3 sudu sehari. KERANA ini akan membebankan ginjal...Uhhh




Hubungi / sms / wassap / PM
Jaslina (ID 927734)
017-2490438

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...