Monday, July 8, 2013

GLA Complex??

Hi Dear..Hi Sayang..Hi honey.. Hi U allzzz

Gedik ciket aku kali ni..Yola..Sekarang ni nak cerita benda gedik-gedik jer..hahaha.

U all nampak title entry aku kan ??? So mesti U all da tahu aku nak cerita pasal apa kan..Hihi..Shaklee lagi...Ye la U all..Shaklee ni ada banyak produk nye...Tak terpakai banyak nya..Tidak apa U all..Kita kenali sahaja..then kita tahu mana gunanya..

Okay...Sebelum ini kita da tahu pasal ESP dan Alfafa...sekarang GLA pulak.

bilainginberbicara

Macam biasa la..Aku ni kadang-kadang terlebih rajin. U all tgk je kat gambar yo..Hahaha..

Dah baca..Okay.Tu saje penerangan pada hari ini...



haip!!haip!!

U all ingat aku ini pemalas sangat ke..hahhaa...Banyak lagi la aku nak cakap U all...

Kebaikan dan kebersanan nya:

  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (Pre-menstuation Syndrome)
  • Membantu dalam menangani menapause
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangani ekzema
  • Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan "blood clot" yang menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis
  • Mengawal kolestrol
  • Bagus untuk saraf

AWAS!!!

Haa..Awal-awal aku dah nak nyanyi lagu KRU ini..hahaha

Sila noted ye... GLA ni bukan untuk perempuan ataupun wanita sahaja ye...Kalau U all nak tahu, GLA Asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya diperolehi dari makanan.
GLA sangat penting okay untuk kanak, remaja, dewasa, dan juga selepas menopaus dan andropause (menopause lelaki)

Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang mempunyai masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis. 

Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu mengatasi masalah kulit kepala berkerak, berkuping dan bersisik


BUKTI???
Aku tahu da U all mesti nak bukti kan...hahahaha

testi per-1

testi ke-2


Haaaaa..Best kan GLA ni...Nak ke tidakkk U all??
Rugi taw kalau kita tak mula darin sekarang...





Hubungi / SMS / Wassap / PM
Jaslina (ID 927734)
017-2490438

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...