Thursday, July 25, 2013

Elmo In The House

Tanggal 23 Julai 2013

Elmo dah ada kat rumah aku....Kiut sangat..disebabkan Elmo ini Stray Cat..Dan aku tak tahu die ni bape bulan..Aku anggar kan saje time aku amik Elmo ni dalan 2-3 bulan gitu..

Hari pertama pergi kerja tinggalkan Elmo kat rumah sorang-sorang memang hati tak tenteram la..Lagi- lagi aku tinggalkan dia dalam toilet..Siap kunci ok sebab nak bag toilet train...Every minute aku Wassap My Bie risau kan Elmo...Sampai My Bie balik kerja awal pergi singgah rumah sekejap tengok Elmo ok ke tidak..hahaha...
Nasib la Bie..Awak dah jadi orang kedua dalam hati saya...

Memang time ni Shaklee ntah kemana...Hahaha..Hanya Elmo je la..hahaha

Tapi Elmo ni satu la perangai dia..Kerja nya asik la nak menggigit...Tangan aku ini dah banyak kucis sebab dia asik la menggigit...Uhh..Lantak la Elmo..Janji kau tak sakit..aku da lega dah...












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...