Saturday, July 6, 2013

Love : Camno Bole Kenal??

Ni ape la tetibe je kan. Tak kan tak tahu cam mana kenal SHAKLEE lagi. Produk yang dah terkenal kot. Hahaha

Alahai U all..Cukup dulu la aku nak membebel pasal SHAKLEE ni. Kita melalut ke benda lain pulak...U all ingat tak lagi entry suai kenal My Bie dengan parent aku. Nanti-nanti la aku story sambungan entry tu..Malas pulak..hahaha. Kita bg rahsia dulu. Ceh. Macam la orang nak baca kan.  

Macammana boleh kenal.?? 

Tagged
Haa..terjawab sudah.. We allz kenal dari sini la. Dulu aku tak layan frienster..friendster ni U all. Ntah aku pun dah lupa apa ke nama nya. Hahaha. Ada ada account frenster ni. Tapi tak layan sangat sebab aku more ke Tagged Ni. Tapi lepas aku kenal My Bie ni aku da tutup Account Tagged ni.

Dulu aku ni liar siket. Siket ke?? Banyak la... Hahaha. Aku suke blind date. Sebab tagged ni tak banyak kawan-kawan yang aku kenal. Semuanya orang yang tak kenal. So bila orang ajak jumpe aku on je...Darah muda kata nya. 

Memang just for fun. Bukan nak cari pasangan pon sebab time ni aku memang ade BF pon. Tapi jarak jauh. Aku kat KL. Ex-BF kat Terengganu. Dalam masa yang sama buat perhubungan secara senyap-senyap dengan sorang mamat ni. Hahahaha.. Kan aku cakap aku liar siket.. Hahaha..Tapi aku rasa My Bie tak taw citer yang buat hubungan secara senyap ni. Kalau dia baca mampus aku. Hahaha.

Kita tak payah la story pasal Ex n hubungan sulit tu ye.. Hahaha.

Mule-mule aku yang tegur My Bie. Aku komen kat wall die sebab dulu aku layan bola. Dia penyokong tegar Arsenal. Aku sokong Chelsea. So We all pon selalu la gaduh-gaduh pasal bola. Sampai lah satu message tu die cakap nak no fon aku. Aku tak bagi. Memang style aku takkan bagi no aku dulu. So die tunggu lama sangat aku tak bagi2 lagi agaknya. Dia pon bagi la no fon die. Hahaha

Aku pon apa lagi. Hahaha..Memang tunggu kan.. Aku call la..

Haipp...Bukan dapat-dapat terus call ye..tu gelojoh namo eh..hahaha Tunggu peran dua tiga hari. Baru call..hihi..


Dari citu terjalin la hubungan luar dari laman sosial itu.. Bukan hubungan cinta ye. Yang tu lambat lagi. Hahaha

Kite sambung lagi la ye. Panjang dah ni. hahaha. 

2 comments:

Effy said...

nice !
jom follow blog saya

Chek Jasz said...

done dear..thanks so much

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...