Monday, July 1, 2013

Aktiviti Suai Kenal

Hai U all...lme da xnulis kan...malas yang amat..hahaha

"Aktiviti Suai Kenal"

Tajuk aku macam baru buat blog je kan..Tak do nyee.Ini juga bukan Sesi Suai Kenal ala ala zaman sekolah atau hari orientasi kolej2 ye...

Tanggal 29hb June bersamaan hari sabtu.. Telah berlakunya sesi suai kenal My Bie dengan parent aku..hahaha..My Bie dah datang rumah untuk berjumpa orang tua ku dan mengata kan yang die sedang berkawan dengan aku... Aku ni cuak la dari hari jumaat lg..hahaha...

Kesian Wina asik kne soal ngn aku ape yang hubby die sembang kan 1st time jumpe parent wina...hahaha...

Rupanya segala tidak susah...Ayah terima seadaanya...Ibu juga..hahaha..

Aku???

Aku suka la...hahahaha...

Next Entry aku story ape yg di story kan pada hari itu ye..hahaha.aku da laloq ni...bru pas telan ubat tdor..hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...