Tuesday, April 16, 2013

MIntak Maap ye

Hai all...

Tajuk Entry aku macam ape je kan..Nak mintak maaf bagai...Macam bagus kan...hahaha..

Actually aku ni tak taw la kenapa sekarang ni..Malas betoi nak ngapdet nye...Sampai kan ade orang tanye nak beli novel pon aku boleh buat tak taw...

Terukkan aku...Orang nak berniaga aku nak niaga...Tapi tak serius...huhu

Ish..Aku serius u all...cume sekarang ni aku bizi sbb tga jual kain ela dan kain potong...Nak raye ni kan...Tu yang tertinggal yang nan satu ni...hihi...Mintak maaf ye u all...

Pasni aku akan cube mengupdate hari-hari...Padahal aku ni banyak je nak cerita...Haha...Amik gambar beriye..Konon nk update blog nye...Tp hampeh..hihi...

Cet!!!..Macam Ramai je yang bace blog aku kn...hahaha...

~peace~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...