Sunday, March 17, 2013

Maafkan Aku


Lama dah aku tak update blog ni...Malas menguasai diri termasuk bizi yang dibuat-buat...hihi...Tetiba update da nak mintak maaf bagai kan...U all layan kan je la...Aku ni banyak je gambar nk update..tapi nak mengupload bagai tu malas nak cari USB...huuhuhu..

Maafkan Aku - Last Minute


Lirik Lagu OST Setia Hujung Nyawa Akasia

Dan apa
Yang kau mau kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama kucintai

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu
Dengarkanlah sekali lagi

Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata I said i love youu..

Dan apa
Yang kau mau kan dari ku
Telah lamaku kata
Yang ku cinta sepenuh hatiku

Sampai bila
Harus aku menunggu cinta mu
Dan pabila ku sedari
Kaulah yang pertama kucintai

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu
Dengarkanlah sekali lagi

Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata I said i love youu..

Maafkan lah diri ini
Jika takdir menjemputku dahulu
Hanya saat ini yang dapat menemanimu

Dengarkanlah sekali lagi
Jika kau tak percaya pada diriku
Bilaku berkata Oh i love youu..

Oh Maafkan aku..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...