Wednesday, February 6, 2013

New Jaslina!!

Hai u allzzz....
Gila lama kot aku tak post ape2 kat blog aku ni. Bizi tu tak de la u all. Tapi bila ade kelapangan tu. Idea tak nak mari. Ikut kan banyak je draft tu sebab aku upload dulu gambar2 yang ada. Nanti senang tulis je ape aku nak tulis. Tapi...haremmm....
Back to topic. Today is my befday u all. Sedikit teruja la u all. Sebab today aku tampil dengan penampilan yang baru.
Ini adalah salah satu azam tahun ni. Alhmdulillah. Tercapai jugak satu azam aku ni. Ni la penghijrahan yang aku pernah tulis dalam wishliat aku tu. Hihi
Aku berharap sangat penampilan aku ni, kekal hingga ke hujung nyawa bukan setia ke hujung nyawa. Itu lain hokei....
Banyak dugaan aku untuk aku buat penampilan baru ni taw. Ade je yang menghalang. Itu kite stori lain ye. Itu pon kalo aku ingat nak cerita. Hihi.
Btw
Happy birthday to me!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...