Tuesday, January 1, 2013

2013 Sudah..

Happy New Year U allzz !!

Mesti ada diantara u all.baru balik dari sambut new year kan. Aku? Nak kata tak sambut memang tak sambut pon. Tapi kuar jugak la. Tapi tepat pukul 12malam tu, aku tengah sedap di urut. hahaha.


Urut???.. Sila jangan pikir bukan-bukan ok. Aku pergi melonggarkan ape yang dah ketat kat badan aku ni ngn My Bie kat Kaki-Kaki Reflexology. Yang ni nanti kite stori okey.

So U all.. Tahun baru. Azam baru. Atau pon u all masih teruskan azam tahun-tahun yang lepas. Biasa la U all. Kita hanya merancang kan. Aku pon before ni tak pernah ada azam. Still macam budak-budak kan. Hahahaha. Perasan sangat taw..

Azam aku tahun 2013:

- Berhijrah (dalam preparation)
- Nak cantik dan sihat (dah start)
- Nak mendirikan masjid (already bagitaw ibu & ayah..doakan aku)
- Dapat kerja baru (dalam pencarian)

Tetiba macam banyak plak aku punya azam baru kan.. Hahaha..Kena buat wishlist ni.

Dalam banyak-banyak azam aku tu. Yang sangat aku nak tercapai adalah yang no3 itu. Aihhh...Malu i nak cakap banyak kali.. Memang mintak penampor. Gatai bukan main. Bukan ape U all. Dah nak masuk 6 tahun kot aku dengan My Bie. Banyak dah susah senang bersama. Mestilah aku nak status dekat facebook tu dari 'in relationship' tu bertukar jadi 'married'. Doa kan aku okey.

Berhijrah tu pon penting jugak. Siap aku set tarikh taw bila. hahaha.. Tunggu je la U all aku berhijrah ke mana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...