Tuesday, December 11, 2012

Nestum?? Nesvita??

Haloo Haloo...

Sekarang ni kan tengah hot pasal Nestum 3 in 1. Aku pon sibuk jugak la nak story sebab aku still makan Nesvita 3 in 1. Hahaha. Ketinggalan kan...

                                               

No No No.

Dulu cereal ni dikenali oleh Nestum 3 in 1. Lepas tu bertukar ke Nesvita 3 in 1. And now cereal ni bertukar kembali ke Nestum 3 in 1. Kenapa dan mengapa? Jangan tanya ok sebab aku tak taw. Hihi. Tapi still pengeluar yang sama. Nestle.

Jadi aku kene tunggu Nesvita yang tinggal 1 paket ni abih baru aku cari Nestum 3 in 1. 



Sekarang ni Nestum 3 in 1 ada keluarkan flavour baru. Nestum 3 in 1 American Ginseng dan Nestum 3 in 1 Dang Gui. 

                                 

Rasa dia camne?

Jangan tanya macammana rasa nya sebab confirm la aku tak cuba lagi kan. Akan tetapi aku akan cuba jugak. Tapi aku beli pek percubaan dulu. Mesti ada yang jual 1 peket like convenience shop. Mesti ada punya la. Kita cuba satu dulu. Kalo lepas dekat tekak ni. Baru beli 1 pek besar punya. 


Sekarang ni tengah ada contest Nestum 3 in 1 My Perfect Morning. U all kene like dekat facebook dan tepek la gambar pilihan u all . Aku sudah. U all?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...