Sunday, December 9, 2012

Congratzzzz Betty Banafe & Bruce Dargus

Gossip sangat aku kannn...Haha...Bukan ape u all...Aku shock taw bace dekat satu blogger ni...U all tgk gmbar pon taw blogger mne kn..mmg aku follow die coz aku suke gossip jugak..

Dlu aku ade tengok satu rancangan gossip kt tv padal akak Betty kite ni...Die pernah cakap ragu-ragu nak teruskan perkahwinan ke tidak...Ye la u all...Kate orang doluu-doluu...Time bertunang banyak masalah nye...Darah manis la katakannn..Syaiton suke..Dats y la kite tidak digalakkan bertunang lama-lama...

Back to the topic..

Alhamdulillah... Dengan sekali nafas akak Betty telah menjadi isteri yang sah pada Bruce....

Aku doakan mereka bahagia hingga ke jannah...

Suke tengok muke Betty... Sweet sangat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...