Tuesday, December 18, 2012

Bos dah Balik!!

Aarrghhh!!!

Hari ini hari last aku and the gengs dalam ofis ni berjimba sebab esok bersamaan 19hb Dec 2012, Bos aku masuk kerja selepas bercuti selama 2 minggu kot. Lepas ni mesti kami stress macam nak cari kerja lain...huahuahua..

Itu la dalam kepala otak masing-masing kalau bos ade dekat ofis sebab kami akan buat kerja dalam stress. Kami ke??? Aku je kot. Haha.


Lepas ini tak boleh la nak ngadap jek bende alah ni. Dah tak ade Waktu Singgang aku dekat ofis ok. Ko ade kerja ke. Takde kerja ke. Sila tunjukkan ko banyak kerja.


Lepas ini telinga aku akan lebih peka untuk dengar pintu terbuka dan akan lebei memerhati sudut itu untuk melihat bos aku ke tidak dari bilik die. Sebab dia ni suke buat spot check staff-staff die buat kerja ke tidak.

Aku selalu kantoi. Huahua.




p/s : Sila jangan curi tulang waktu kerja. Hihi




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...