Friday, November 16, 2012

Yes..Aku Memang Baran!!

Waaa..aku tengah buat confession ke ape ni..hahaha..tetapi memang betol pun u all..aku seorang yang baran...aku mudah nak tengking orang kalo seseorang itu tidak membuat kerja die dengan betul...memang tak boleh jadi bos taw...

Aku rase aku mewarisi sikap ini dari ayah aku..haha..kerana di usia muda ayah..ayah sangat la panas baran...aku ni sekadar tampar tampar tu aku da biasa da..u all nak tampar aku...tampar la..ade aku kisah...waa...offer gitu...

My Bie pon pernah cakap...kawal cket baran tu...die cakap aku ni lagi baran die...so!!!...memang tak boleh buat silap la...hihi...

Adik Cuk pon da tak kisah kalo tengok aku tibe-tibe menyinga kat cashier or sape-sape la..aku pernah tanye.."adik malu x?"...dia just jawab..."malas nak layan"...hahaha

Aku ade contoh's agak-agak menaikkan  kemarahan dan membangkitkan baran aku ni...haha

Peristiwa 1:

Ketika di pasaraya...nak bayar kt cashier...bila da beratur panjang tu..tiba masa kita cashier tu boleh na sembang-sembang dulu dengan rakan sekerja...memang pap kene tengking ngan aku...ingat aku tunggul ke kat depan die tuu...

Peristiwa 2:

Time bayar kat cashier...barang tu xboleh scan harga die...dengan muke bangang cashier tu..boleh tanye.."nak jugak ke barang ni..harga tak boleh scan"...ko memang cari nahas la tanye aku macam tu...memang keluar terus la suare aku ni tanpa pikir orang ramai kat situ...

Peristiwa 3:

Ni baru je berlaku..dekat station LRT semasa nak g kerja..aku tengah beratur ni nak beli token..aku memang taw tempat aku beratur tu hanya nak nilai yang tepat saje sebab die tak boleh nak keluar baki..pastu bila sampai turn aku boleh pulak pekerja rapid kl ni nyelit dan bukak mesin tu tanpa pamitan...waa...memang menempah maut...free-free kne tengking ngan aku kat ctu...aku da lambat nak pergi keje...ko bole nak melambatkan lagi aku..ingat aku buta ke xnampak mesin tu nak exact fare sahaje..aku taw n aku da sedia kan cukup-cukup duit aku...terkial2 polis bantuan tu kene tengking ngn aku...

Peristiwa 4:

Yang ni aku marah syok sendiri...kalo dalam kereta sorang2 nak mara sape u all..agak2 sape yang menghalang laluan aku ataw pon tetibe je nak potong aku tanpa ape2 signal..memang kene hon panjang la ngn aku..kalo aku sedarko datang slow2 aku xkisah sangat..ni yang tibe2 datang menyelit entah dari mana..dan menyebabkan aku terkejut sambil membuat brek terkejut...memang segala sumpahan ko dapat dari aku...

Jadi u all...aku xtaw la aku ni baran dari segi apa...hahaha

2 comments:

inat said...

macam2 la chek jas ni...ish3

Chek Jasz said...

hahaha...tapi memang tu la winaaa oii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...