Saturday, November 3, 2012

Muahhhh....DaRLiE

Dalam banyak2 ubat gigi...Darlie memang pilihan aku...

aku pon xtaw nape..tapi reason aku senang jee..aku rse mule2 aku gosok gigi tecik2 dulu aku di kenalkan dengan darlie....hihi

aku ni memang stok ubat gigi..senang kalo ubat gigi aku da abih...xde la terngendeng2 g kedai cari ubat gigi... disebabkan ari tu ubat gigi yang ade dalam bilik air tu da abih..aku pon gagah g geledah laci cari ubat gigi baru...
bukak kotak die skali tgk...
cantik gile packing die...macam pencuci muke ok...
sweet + kiut ok..

memang xtunggu..terus snap amik gambar...padahal aku taw aku da lambat ni nak siap2 nak g keje..hahaha



tgk..terletak cantik je dalam toiletries aku ni...xde la die senget benget...


Comel sgt...sayang aku nak guna sebab cantik sgt...
ok la..aku nak gosok gigi ni.......hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...