Wednesday, November 21, 2012

M.A.L.A.S

M+A+L+A+S

=

MALAS

Definasi pada MALAS...u all mesti tau kan...hahaha...kalau tak tau...sila GOOGLE...

Aku sangat malas sekarang ni u all...nak bangun pagi malas..nak update blog malas...nak cepat-cepat pilih barang untuk setup bisnes pon malas...

Bila pikir nak buat itu ini..aku bersemangat..terus bukak pc..lepas pc da on je..hilang semua semangat...aku lebih rajin baring, buka tv, tapi main samsung aku itu...

Bangun pagi pon aku dah malas...mahu nye aku tunggu 5 minit 5 minit nak bangun..sedar sedar dah pukul 730...celibut la aku bersiap..nasib la semenjak pindah rumah ni...masa nak nak pergi ofis tu pendek sebab dekat kan...hihi...bangga diri sebentar....


Apa boleh buat...hmmmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...