Friday, November 2, 2012

Lagi Fade Kene Paw!!!!!!!!!!!!!

Aku rase ni da kali ketiga aku stori pasal fade kne paw...

tapi u all...aku nak buat pengakuan...

kadang2 aku main2 je sakat si fade ni...die blanje la..ape laa...
tapi si fade ni murah hati taw...suke sangat belanja kitorang....

satu hari nanti..aku mesti kene blanje fade gak...

kali ni kfc jugak sebab ade orang mengidam...hahaha..aku nye yang burger tecik tu jek..time ni aku sgt kenyang tapi sangat dahaga...tp xde la sampai dua kan air aku...1 je..tapi xpnah2 kalo mkn kt kfc aku abih air..kali ni licin sampai air orang pon aku kebas....hihi...


"Thank Fade"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...