Friday, November 23, 2012

Felinna Inch Loss Lotion Yang Hangat

Hai u all...masih lagi dalam perangai malas aku..hahaha..
tapi kene update jugak..semua nya disebabkan Felinna ni laaa

Sekarang ini kan Felinna Inch Loss Lotion tengah hot kat pasaran online sekarang kan...jadi aku tidak ketinggalan lah...memang baca semua blog yang ada jual Felinna ni...Jumpa la blog DD DuDu niii..aku rasa chek DD DuDu ini tolong promote kan untuk kawan beliau ni..chek Ummu Athiah...


Okey jugak la price Chek Ummu ni dari orang lain...aku terus tanya kawan2 yang lain mana taw ada yang berkenan jugak...tanya punya tanya...5 botol jugak aku angkat dari chek Ummu ni...


Siap tanya dok mana okey..kalo boleh tak nak pos2 ni..lambat...jadi aku buat keputusan amik sendiri..kebetulan tempat Chek Ummu tak jauh dari tempat tinggal aku...memang bagus sangat la kan...set terus masa...bayar by hand okey...

ini aku baru lepas g amik dari chek Ummu...haha..


aku da cuba..memang best sangat..rase dingin je,,,yang penting wangi sangat...
ops...sorry..aku lupa nak ukur...pagi esok aku ukur ye...nanti aku update...hahaha...

nak guna pon ade care ok...bukan main sapu je..


So pada sesiapa yang nak order dari Chek Ummu ni sila2 la ye
p/s: minta maaf chek DD DuDu ye saya copy blog awk tanpa permission..kalo mara saya boleh remove kan..peace...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...