Tuesday, November 6, 2012

Dapat Makan Pizza..Yeaa!!

Aku ni dari sehari-hari sebenarnya teringin nak makan pizza....ni bukan Pizza Hut okey....
aku teringin nak makan pizza kat Jusco Wangsa Maju ataw lebei dikenali Alpha Angel Wangsa Maju...hihi

Tiap kali aku g Jusco...mesti cakap nak beli pizza..
Tapi balik2 lupe...xpon ingat tapi da kenyang...kang beli x makan..rugi...
Disebab kan ngidam yang amat...aku bli la roti kat klcc...klcc okey...nk gempak je tempat aku kan...hahaha

Tetapi

Rase nye xsame...mane nak same...rupe pon lain...da xjumpe ape aku nak...capai je la ape yang ade...

ROti bli kt KLCC

Hari ini!!!!!!!!!
impian aku tercapai....
yehaaaaa!!!
Disebabkan aku sensorang jew Jusco Wangsa Maju ari ni...aku dapat beli pizza yang aku nak itu.....



Walaupon pizza bese2 jew...akan tetapi..rase nye adalan 90% same mcm Dominos...wa cakap betul u all...hahaha..harga pon berpatutan...

1 slice = RM2.99

aku bli @ slice je sebab aku sorang je nak makan...hahaha

btw, Thank to ayah...kalo x disebabkan nak bayar maxis ayah...aku xdapat makan lagi pizza ni....ilang sudah ngidam aku...hahahaha

2 comments:

saljuhumairah said...

Seronok lah,
Kadang2 piza di kedai roti lebih sedap dan berkhasiat...

Chek Jasz said...

Betoi2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...