Thursday, November 15, 2012

Awal Muharam dr Saya


hai u all.....


"Salam Maal Hijrah kepada Muslimin dan Muslimat"

ape yang u all wat ari ni yee...aku stay kat umah sewa aku ni sahaje...nak balik kg aku malas..sok nak keje..pastu petang nak balik kampung balik..jadi baik aku tggu sok aje..boleh jugak la  kemas ape2 yang patut..hihi...

busan memang busan...tapi nak wat camne..pilihan sudah di buat..tanggung la...haha...My Bie???
keje wei...malas aku nak bertekak suh die amik cuti bagai..biar la die g cari rezeki...memahami gitu...hahaha...padahal kalo boleh selang 5 minit aku nak kol die sbb kebosanan...hahaha...

azam baru aku tahun baru ni..hmmmm

ye..aku ingin berhijrah...tapi bukan hari ini...bukan waktu ni...mungkin satu masa akan datang..u all doakan semoga niat aku ini termakbul...

hiiee~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...