Saturday, October 6, 2012

Tea Time Vs Chatime

sekarang ni kan tengah porpular ngan air2 jenis blended like cool blog laa...27 Tea Time la...Chatime laa...
yang penting..same je sume ni...cume perisa tu ade ke tak ade kat ctu...

kenape aku suke minum?

sebab bende bulat2 dalam air tuu...hahaha..ade orang panggil burble..ade orang panggil pearl..sebab die bulat macam pearl...

27'c Tea Time

kalo aku kat office..aku ngan dak office memang suke beli tea time...da itu je yang ade...haha..lagi kalo pada 27 hb setiap bulan...promosi beli 1 free 1..memang pakse sume orang bli...cop awl2 pasangan masing2..hahaha...

kalo Tea Time ni aku suke order White Coffee with Pearl (Less Sugar)

Pearl tu rase die manis u all..so kalo u all amik normal sugar...memang dapat diabetis la u all..hihi..

Chatime

aku lebei suke beli Chatime berbanding Tea Time u all...Chatime lebei banyak pilihan...pastu die lagi sedap dari Tea Time..
kalo aku g wangsa maju memang aku xmiss la bli chatime...hahaha...addicted daa..

Kalo Chatime aku slalu order Hezelnut Chocolate Milk Tea with Pearl (Less Sugar)...
perghh...memang terasa hezelnut die u all...
superb...

selamat mencube la u all..
kalo u all taw diorg ni ade delivery..habaq naa..aku memang cari..haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...