Tuesday, October 16, 2012

Es Krim Krunchy


amacam...terliur x tengok eskrim i tuu...hahaha

ni idea si ayus la ni..opis mate aku...die suke wat bnde pelik2 ni...
Penah u all...die campur eskrim coklat ngn air nescafe...hahaha..aku tgk die minum dgn terus berselera...
bising2 r kat die...takut sakit perut la..ape la...die cakap cmni je..

"sedap...cube la rase"

aku..
ape lagi...memang mencube ponn...perghhh..memang best u all  bleh cube..tap sape2 yang purut sensitip tu jgn nak gegatal ye..kang ade plak surat saman sampai umah aku kang...hahaha

Eskrim Krunchy

Bahan
Eskrim 
(watever perisa yang u all nak)
Hup Seng Cream Cracker 
( kalo nk biskut lain pon xpe..tapi kalo gne hupseng best cket sbb berlemak)
Cawan + Sudu

Cara-cara
Cedok Eskrim bape bnyk u all nak...
then
patah2 kan biskut hupseng dalam cawan u all tu...pastu kacau la bagi sume biskut tu bersalut eskrimm..
last
makan laa...
hmmmmmm
terliur aku....hahaha...


sila2 la cube ye u all...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...