Friday, October 12, 2012

Birthday Party Yang $#@!%^&

apsal tajuk aku sgt @#%$^#
haha...

aku sgt mara ari ni...sgt laaa....

"KO ingt ko BOS...ko leh cakap ape ko suke...weii..ko pikir x bnde yang ko makan tu same ngn ape yang ko mkn mse previous birthday party.."

Mintak maap la u all...aku memang sgt mara...memang hilang la limit kesabaran aku ari nii...
Birthday party ni memang kitorg la every 3 or 4 month...menu bese nye memang kitorang bincang n pilih terus...mule2 kitong pilih nasi ayam...tapi Bos aku ni konon nye xmakan la nasi ayam tuu...ieee....xpe2..ko Bos...ikut ko la...

Menu


Nasi Beriani (Ayam + Kambing)


Honey Dew + Rock Melon


Air Bergas + Coffee + Jus Guava
(Jus Guava ni memang terbaik la...best u alll..pekat pon pekat...u all bleh bli kordial die kt Amway...hahaha)


White Dark Chocolate Cheese Cake
yang 1 la...pasal cake ni...memang sgt la secret recepy kali ni...sakit ati aku...wat cake macam main campak2 campak jek...memang hancur cake die..nyesal aku x bukak time kat kdai tu....pasni memang berhati2 aku...

Time ni memang aku tggu lame dlm training room ni..slalu nye memang muke aku lme menepek kat ctu..ni aku makan separuh..lpas tu terus blah...salah satu manager aku memang nmpak muke aku marah sgt...terus datang kat aku menyabarkan aku....

sabar sabar je hati aku ni...its ok...
"You R Bos"








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...