Saturday, September 29, 2012

Ramping kan Pinggang iii???

Senam aerobik adalah mempraktikkan satu rangkaian gerak berirama secara beregu.

atau

Senam aerobik adalah mempraktikkan rangkaian gerakan senam aerobik dengan iringan musik serta nilai kerjasama, disiplin dan estetika (jgn tnye aku estetika tu ape...hahaha)

atau

Senam aerobik adalah senam irama tradisional sesua budaya daerah secara berkelompok.

Bagi aku:

Senam aerobik adalah senaman yang boleh mengurangkan berat badan dan merampingkan pinggang kite....



sekarang ni aku tengah gagah buat senaman cam video kat atas...
bukan ape u all...perut aku da makin la comel...nak ilang da bentuk badan yang comei ni laaa..hahahaha
malu!!!!!!!!!!!!!!!!
TAw lak den malu kan....hahaha...op coz la u all....

den tak kawin lagi weiiii....
hihi

bagus sebenarnye kite mengamalkan senam aerobik ni u all..tak kira la u all ni memang da kurus ke...senam aerobik ni jugak boleh mengawal pembiakan lemak2 kite tuuu...

tetapi

disamping tu jugak...kite kne la jage pemakanan kite u all..jangan lak u all wat senam aerobik macam nak gile...tapi u all balun je makan semua bende...

no!! no!! no!!

memang tak menjadi la u all...

ni peringatan kat aku jugak u all...hahaha....

1 comment:

Anonymous said...

Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Kudos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...