Wednesday, September 26, 2012

Orang Kuat #2

ponnn ponnn

pon ponnn

episod ke2 merangkap episod terakhir...hahaha..poyo je aku kan...
aku nak sambung citer orang kuat nii...

haaa..korang nak taw email xberdaftar tu camne...

sila rujuk gambar2 di bawah ye....
email yg x bersubjek ni la email x berdaftar tuu...hahaha....menyalahgunakan email ofisss....


ni la Tuan Tanah yang memulakan email berantai lagi xberdaftar ni...
ini la Orang Kuat tu u all...Salah sorang manager aku la ni...sangat bekfes die taw....

chek mulut ikan ni pon memang xsayang mulut niii
Budak ofiss aku ni kadang2 kuat berbomoh...hahaha...xde makne nye u all...kuar part bomoh2 ni sebab tga jadi issue kt ofiss tuuu...hihi


jangan xtaw u all..ofis i ade aquarium taw a.k.a bilik larangan hahaha....


tang 13 adat ni...kite citer len kali la u all..pendek je kisah ni...hahahah...
sebab aku pon ga konfius lagi pasal2 13 adat ni...
masih dalam penyiasatan lagi ni...hahahaha


haaaa...

"KAK NUR!!!..SILA BACE BLOG SAYA YEEE...PASTIKAN!!!...RAMAI TAW YANG BACE BLOG SAYA..."

PAngggggg
(ko jangan nk pasan sgt jas oiii)


hahahaha
akhir nye baru aku dapat menyelitttt...
u all nak taw gambar ape yang jadi issue dalam email ni...???



taaaraaaa





sangat la ngn org2 dalam ofis aku...ade je otak yang bergeliga sangat nak wat issue di lapang waktu tawww.....

ngan diorang ni memang kene jage2 u all...selit silap or lawak cket...abih la ...top storiii woooo....

jadi perbualan hangat....hahahaha

jadi u all...

"jage-jage u all...ade mate yang memerhatiiii"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...