Tuesday, September 25, 2012

Orang Kuat #1

waaa.....Title aku xnak mengancam lagi u all....

orang kuat ni bukan macam ahli bina badan tu u all...

macam chek sazali samad ni...
betoi ke name die??...hahaha...

pergh...ketul-ketulll....(thanks google)

--
--
--
--
amik ko...kite bagi zoom ini gambar...dia ade..ko ade?....(google lg)
da da da...
berbalik kat stori sebenar...

pagi td aku lambat g opis...huahua...

celik2 mate je aku tgk jam kt samsung aku tu da kol 0824am
ok!!!!!!!!!!!

papp...bukak message...cari name kak hema (manager aku)

"kak...i'll be late..stuck in jem"
sgt la aku stuck in jem nyee...stuck atas katil ade laaa....tapi aku taww manager aku n taw ape yg sebenar yg berlaku...macam die xtaw aku yang kuat dengan alasan yang sangat munasabah  nii...hihi

tp memang betoi pon u all...jem plak otw nak g lrt setiawangsa...tepat kol 9am aku sampai  kt lrt ni...berpoluh ketiak weii kejar g bli token pastu naik tangge kejar lrt plak...


sampai opis kol 930am...tap aku state kt attndne aku kol 920am...hahaha..otak berbling2....

cam bese la...aku pon terus la buat2 rajin...bos aku da dtg plak...selalu tu blum kol 10 die xmuncul2....ari ni die mimpi ape ntah...

uish..panjang da mukadimah aku ni...hahaha...

ni yang nk stori ni...

bukak2 pc..terus la bukak outlook aku...kne check email lu u all...(macam ramai sgt nak bagi email kat aku)
skali tgk ade 5 or 6 kot email xderdaftar...hahaha...

dalam email tu bak nye ade 1 gambar yang mempampang kan muka Hamba Allah ni...dengan isi email nye..

"orang kuat ni"

pastu ade pulak tukang sambung nye....

u all nak taw ape email x berdaftar tu kne tggu la sambungan nye...macam ko porpular jas oii...cam org nktggu sgt citer koo

jangan mara naa

;) 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...