Wednesday, September 19, 2012

O O O Oat Meal

ingat horlick je leh buat lagu...
oat meal pon boleh taw...
hahaha


sekarang ni aku tga cube menelan bende alah ni laaaa
hahaha

motip???
DIET!!!!!!!!!

perlu ke???
PERLU la u all...perut sangat la comel sekarang....hahaha

cara per1:
amik oatmeal dalam 5 sudu besar
(mule2 aku amik 2 je...cube dlu takut xleh terima..membazir nanti amik banyak2)
cara ke2:
letak air panas sampai die sebati cam bubur...
(macam buat kueh daa)
cara ke3:
yang ni terpulang masing2 nak letak perisa ape...aku bru nak start jadi aku letak susu je...
u all boleh makan dengan lauk pauk jugak...
boleh campur dengan milo jugak...
janji ape rase yang korang nk rase la...

Kelebihan Oat Meal :

1. Boleh di jadikan makanan berkhasiat dan mengenyangkan.
2. Memberikan banyak manfaat kesihatan.

Khasiat Oat Meal:
(ni yang aku taw je la kan)

1. Mestila menjaga kesihatan.
2. Pastu boleh mencegah penyakit jantung.
3. boleh la hapus kan lemak2 u all tu sebab die boleh menghapuskan kolesterol dan memperbaiki tahap kolesterol kite.
4. Yang penting leh kawal DIET u all....

Selamat Mencuba Dan Amal-Amal kan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...