Wednesday, September 19, 2012

Butik Al Humaira




aku memang berhantu betoi tgk tudung2 kat butik Al Humaira nii...
perghh..
memang cantik...dan model die pon sgt laa comel...
tapi aku x rase tudung tu cantik sebab si pemakai...
kalo aku pakai u all leh cakap cmtu...hahaha...lempang skali...








gila xcantik* u all...perghhh...memang...sangat la ku minat ngn gaya corak tudung2 ni...
u all nak ape
sume ade
jenis2 tudung yang ade kat cni :


so u all...
u all pilih je type cmne u all nak...
aku memang la xtaw sgt pasal type2 tudung ni...
bukan cket..memang banyak xtaw
tapi u all msti taw ap die kan...hihi
aku memng sgt nak g butik ni...
tapi
belum ade kesempatan lagi...
kalo ade mase mmg aku da seret opismate aku g sne...
kalo aku g aku segan
sbb 
aku xpakai tudung
ish3...xinsaf2...








Butik ni kat cni...


23-1, 1st Floor,
Jalan Cecawi 6/33,
47810, Kota Damansara,
Selangor Darul Ehsan.

Waktu bukak nye : 11 am till 7 pm
Di tutup plak ari ahad...kan da susah tu nk gerak...huhu

alhumairacontemporary.com
alhumairacontemporary@gmail.com






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...