Tuesday, August 28, 2012

Senyum Tak Perlu Kate Ape-Ape


Memang senyum je la aku kan...Gila tak senyum woi...Orang bagi kite barang ..Memang tersenyum je la kan...Lagi lago orang yang bagi tu orang yang tercinta tersayang dan ape saje yg ter laaa..

Opssss....

Bukan ter...bercinta, bersayang dan ap saje yang ber.....
Ni sume Hotfm nye stori r ni...Amkrew chat kot..Alaaa..yang pagi2 Fbi Ag dan Fara Fauzana ade tuu...
Pemanggil tu cakap...
Kalo "Ter"..... Mean kite tak tersengaja nak bercinta dan bersayang ngan pasangan kite...So..jangan la cakap "Ter".....hahaha...Macam2 kan...

Ok..

Kembali pada tajuk...hihi..Memang senyum je la kan aku..Padahal baru lepas gado tuu...Untung plak Gado ni u all...Haa...Amik...Kan aku dapat...hihi....

-
-
-
-
Guess what??
-
-
-
aku dapat...
-
-
-









"Thank so much dear"
":Whatever happen in our relationship....we still loving couple forever and ever"

3 comments:

inat said...

hohohoi..dapat jam baru

alieavea said...

profit la~~~~

Chek Jasz said...

bila lagi nak rase winaaa oiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...