Wednesday, August 29, 2012

Periuk Tupperware Luck

Entah ape-ape je title en3 aku ni kan...hahaha.....


Actually aku story pasal POTLUCK office aku...hihi...
Lepas je kami yg muslim ni cuti beraya...Isnin tu terus adakan POTLUCK..Ni bukan POTLUCK kelam kabut ye u all...Ini terancang punya....2 minggu seblum raya kitorang da rancang taw...da confirmkan makanan ape dan siapa yang akan bawak...

As usual manager event akan handle potluck ni...die akan tengok list last year nye potluck..then bwk le ke tahun ni..kate pon potluck raya...so...of coz la u all makanan raya...padahal da naik muak da aku tengok makanan raya....


Ni la makanan2 nya..makan 4 meja taw....
 Tukang2 bawak adalah seperti di bwh:

Chek mulut kucing ayus
Chek fade
Kak Khalijah

Kak Mus 
Chek Ally

Ni of coz la aku..(Amacam...nampak sedap x?)

Chek Nadia
Kak Hema
Kak Yamuna
Ni Kuih Raya bawak beramai termasuk meruku yang dibawa oleh Kak Yamuna..Pisang tu pon our despatch yang bagi...


haaaa
Knape aku ltak makanan ni last skali...hahaha...

Ni la yang manager event Kak Nur aku bawak..Mengikut perancangan die kne bawak Nasi Tomato...memang da terbayang2 da nasi tomatio mkn ngn sambal ayam kak lijah...perghhh..memang terangkat la....
sekali Kak Nur jd Sabrina The Teenage Witch
Bertukar nasi temato ngn Mee Goreng...
uishh...sgt taw rancangan Manager aku ni...

Xpe la...Dimaaf kan kerana die tengah sarat bawak anak kn...xpe2...Tetapi..Next year..pastikan.!!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...