Friday, August 31, 2012

Merewang

REWANG?

Ni bukan merewang yang g merayap-rayap tu ta u all...Ni spesis baik punya merewang...atau dengan bahasa  baik nya bergotong royong ...nak lagi lengkap..bergotong royong menyiapkan kan sesuatu majlis like kenduri kahwin..contohnye....hihi...aku tak taw la negerio mane lagi gune bahasa merewang ni..yang pasti aku org Negeri Sembilan pon panggil merewang gak...

aku ni nak cerita la aku dok merewang kt kenduri bff aku ni...ha la u all...kate g awal sehari..takkan aku dok goyang kaki je kan...padahal memang pon...hahaha...

tapi aku takde la g merewang masak-masak camtu...aku just tolong bahagian dalaman je...kire merewang jugak la u all...ni mase nye berbakti ntuk kali terakhir ketika beliau tengah single la..kire nyeee...

uish..makan mase jugak nak siap kan goodies bag ni u all...

goodies bag?

ape plak tu kan..memang aku ketuk la kepala u all kan kalo u all tanye aku camtu kan...macam ade depan mate...

kitorg start buat kol 12...kol 8 mlm gtu baru siap sumer la u all..bukan 10-20 nk buat...untuk 1500 nye tetamu...tu nutuk org dewasa...nseb baik ntuk kanak kanak da siap sebelum kitorang sampai...hihi...


kire barang barang yang nak masukkan dlm goodies bag la..
pengantin pun tolong wei...ni bukan zaman2 dlu yang pengantin kne dok diam2 dlm bilik...ko xtolong alamat kelam kabut la majlis ko...gituuu...
ni pon last minit punya wat...gila ko nk siap kan awal..alamat nye..tiba waktu majlis tinggal tapak je...
ni saje menempel...hihi..dari pihak pompuan..kate aku g umah  pengantin pompuan

      
kalo due gambar ni aku buat jugak..memang pasni aku xkerja da kat opis aku ni...aku dok amik tempahan wedding je..kayo den...hahaha
    


2 comments:

inat said...

hahaha pasni aku tempah kat ko je la jas..

Chek Jasz said...

untuk ko pasti aku amik wina..dan yang sgt pasti payment lebei la sbb aku wat xclusive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...