Thursday, June 16, 2011

mental Or sewel II


sambung lg...hahaha...

aku ni nk ngumpat..laju je tgn ni nulih...haha...bukan ngumpat la u all...ni peringatan...haha...

pada en3 yg lepas..cewah..haha...ok ok ...sambung citer..pada en3 yg lepas tu..aku cter pasal mule2 die blaja mereka cerita..haha...entah ble aku blaja aku pon xtaw..nape tu aku rse cam taw je la...sbb jeles..cemburu... ade gak org cmni kan u all...huhu...

kalo ikut kn cter yg paling baru n xbaru pon..da sebulan berlalu la...lagi sakit jiwa la u all...sbb rse mmg die mental...haha...xnk la cter ap..sbb die da ilang dri idup aku...hahaha....tp lastly n finally...pecah jugak rahsia die menipu sbb kami da jumpe fb laki yg die gne tu...xde la hnsem pon pic mamat yg die gne kn tok mnipu tu kan...maybe sbb amik dari posisi yg menampakkan die macho kn..tp siyes u all...xensem lgsung...

ktorg siap tnye dak lelaki tu knal x dak mental ni...haram nk kenalnye...hahaha

n last skali dak mental ni lari dri umah ktorg..haha...nmpak kn sape salah....die takut nye pasal...kuar dri umah pon time ktorg xde...skang ni die da abih blaja...bukan abih la..tp sem last die praktikal...drama ape lg la die nk wat kt tempat praktikal die kn...hahaha...sedei....

sori la u all...aku kalo leh nk citer lebei2 dlm en3 ni pasal die..tp rse cam aib kn die plk...so aku cter ape yg aku rase patut je...huhu..yg len siman dalam perut..pastu kentut kan...hahaha,,,,


lpas ngumpat trus jadi baik u all...hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...