Thursday, July 22, 2010

myvi ku!!

waaa...

pg td aku glabah gle u all.....aku langgar kete org....ntah ape la yg aku k time tu..taw2 da langgar da...x sound2 punyer....huhu...

lpas gedebuk jek kete persona itam tu...aku xpk da ape jd kt ncd5978 aku ni...yg aku g tgk..kete die dlu...gile glabah u all..huhu...nseb bek kete tu xde ape2..maybe slow kot..sbb time tu pon aku nk undur...xde la laju gle...huhu...

kakak empunya kete tu pulak yg relaks..huhu....

persona: sabar dek...teruk x kete tu?(die x kuar kete..aku jew...)
aku: ade calar kak..cmne ni? sori kak...xsengaja..
persona: oo..tu kesan lme tu dek..xpe2..xde ape2
aku:yeke?...(waa.leh tnye lg)
sori sgt2 kak..sy betoi2 xpasan..huhu
persona: xpe..
aku: sori kak..timer kasih..

gle aku glabah u all....da tgah ari bru aku tgk kete aku..kete aku lak yg kemek sket kt blakang tu...huahuahua..

Monday, July 19, 2010

ko apesal!!!!!!!!!!!!!!!!

wei.....

aku makin kuang ajar skang wei...sgt2 kuang ajar...bukan nye aku xpasan...gle nye pasan u all....apesal wei???????..tension aku!!!!!!!!!!!!!

ntah la...kalo aku diam...org lain bleh ingt aku ikut jek...terime jek ape org kutuk aku...ape org tuduh aku...mne bleh u all...dlu leh r aku diam..tp kalo da ari2 bnde sme smpai aku pon rse bosan...xleh jd u all..tu yg aku makin kuang ajar...

tp 1 r u all....pastu aku rase nyesal.....u all agak org yg wat kite kuang ajar tu rase x ape yg aku rase...aku rse x u all...sebab tu asik jd jek kot...huahua...

yg pnting...AKU SEMAKIN KUANG AJAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

apesal r u all...penat r u all...

u all..........

plizzzzzzzzz...doakan aku xmnjadi lg kurang ajar k....cukup2 r tu....huhu

Sunday, July 18, 2010

bukan cinta manusia biasa


Ku tetap mencintaimu masih
Meski kau tak cinta aku
Ku tetap merindukan
Meski kau tak pernah merasa
Sedikit pun untuk merindukan aku

Reff:
Cintaku ini bukan cinta milik manusia biasa
Cintaku ini cinta sejati yang paling sejati

Ku tetap memaafkan salahmu
Meski kau terus sakiti
Ku tetap menerima
Seribu kata maaf
Yang selalu kau ucapkan
Dari bibirmu yang manis

Repeat Reff

Ku tetap mencintaimu masih
Meski kau tak cinta aku
Ku tetap merindukan
Meski kau tak pernah merasa sedikitpun
Untuk merindukan diriku
Merindukan aku

Saturday, July 17, 2010

3rd anniversary

huhu

3rd?

mean?

3 tahun????

ape mkne 3 tahun tu...huahua...

ntah la..setakat yang aku ingt...segala ape yg dirai bersama...xpernah bahagia..mesti rasa kesakitan...

ye!!

aku lega dapat luahkan ape yg aku pendam...walaw berubah cmne pon...aku taw..ia hanye bersifat sementara....

selama 3 tahun..itu satu satu nye yg sgt aku paham tntang hubungan ini...bila la aku dapat rase ape yg aku benar2 ingin kan...aku pon xtaw...aku cuma berharap...tp tidak terlalu berharap kerna aku takut...harapan itu akan mghancurkan aku...

ye..aku pernah alami nye..sebab itu aku tidak menyimpan 1 harapan yg tggi....sangat sakit ble harapan yg kite bina..runtuh dan musnah cmtu saje....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...