Tuesday, April 6, 2010

My Baby Girl



" Bila aku tak nak, dia nak. Bila aku nak, dia buat daak aja! "

NASS ALINA NOAH


" Okey la aku blah dulu. Yang ni pun untuk kau juga. " Ice meletakkan satu bungkusan piza bersama-sama sebotol air berkarbonat. Tanpa menunggu Honey 'berdrama' lagi, dia terus menghilang.
Leo tersenyum tipis, merenung Ice dalam diam sehingga menghilang dari pandangan matanya.
" Pssst nyah! kau kena beli motor baru..." bisik Lavender.
" Apa hal? "
" Beli motor yang ada tiga seat tu. Ala... macam motor orang jual sayur atau putu mayam. Macam motor orang cacat tu..."
" Baik kau diam kalau tak mahu aku belasah! Huh! "

bagi aku:

aku xpaham lgsung ending citer ni..cam citer tergantung pon ade gak...penggunaan watak?..hmmm..maybe penulis ni suke nme2 yg pelik2 kot..org islam..tapi nme cam orang putih..huhu..paling xtahan cikgu doreamon...hahaha...xpaham aku...

mule2 bce citer ni..busan cket r...tp da sampai part tgah...smakin menariki,...tetapi....wah..ade tp lg tu...sampai part ending die...cam hampeh..aku xleh trima oi ending cmni...huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...