Sunday, April 11, 2010

Aku Hanya Seorang Perempuan



" Bertahun jiwanya kosong. Dan hari ini perlukan diisi bila ada yang sudi? "

HANIM ABU BAKR

Dalam demikian banyak impian yang di kejar... banyak juga harapan yang dibiarkan tercicir jauh ke belakang. Yang entah bila dapat dikutip... untuk mengubah menjadi syair indah. Aku terus mengalah... demi memenuhi impian mereka yang ada waktu-waktunya tidak terjangkau dek tangan. Namun pada mereka jualah bahagianya. Pada mereka jualah 'syurganya'. Lalu bunga-bunga kasih pun rajuk dan layu di taman asmara. Dan malam ini dia kembali sendirian merenung bulan... sendirian menghitung bintang. Berdoa dan mengharap agar pohon-pohon asmara kembali berbunga...

bagi aku:

dari start aku bace citer ni...aku xtaw nape hati aku sayu jek..kadang2..xtertahan air mata ni nk mengalir...adakah kerana aku terlalu menghayati cerita ini.???.setiap kali membace cerita ini...setiap itu juga air mata ni nk ngalir..tiap kali itu aku terus berhenti membaca...membetulkan emosi yang hampir kalah dengan sebuah cerita...tp hati meronta2 ingin mengetahui kesudahan cerita...tetap aku gagahi ntuk menghabiskan bacaan aku...

ye!!

aku hanya seorang perempuan...perempuan dan air mata...memang menjadi kawan baik..itu bg aku..xtaw la bg u all..sebb aku sgt mudah mengalirkan air mata..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...