Friday, January 8, 2010

aku cayang die sgt...

cayang!!!!!!!!!!

sape ni....ske2 jek taw...tp betoi u all...aku cayang sgt kt die..ntah ape ntah die gne2 kn aku..kuat betoi ubat senyoyong die ni..huahua...puas aku tnye die gne2 kn aku ke x???..haha...

malas da die nk layan pertanyaan aku agak eh..haha

msti u all nk taw sape kn..hihi

jeng jeng jeng....

*

*

*

*

*

*

sape ni..hmmmmm

*

*

*

*

*

*

ni la die..hihi..

DROGBA

yg penting bukan yg bawah ni..siyes u all...bukan....warne kulit memisahkn mereka..huahua...

FEBREGAS

tp kn u all...aku mmg cayang drogba aku...tp...aku cyang sgt3x kt sorang umat ni...sgt cinta die...sgt3x....

I LOVE U SO MUCH!!!

3 comments:

Anonymous said...

menyampah tgk muke drogba....
klo fabregas ok lgi....
sapa lah peminat dia tu...

Anonymous said...

fabregas
fabregas
fabregas..............
jgn mara...

Chek Jasz said...

ni la komen2 org jeles ngn i taw..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...