Saturday, November 14, 2009

NCD 5978

NCD5978???!!!??

apsal ngn NCD5978 plak ni???....kne pecah kew???? TIDAK!!!!!


*

*

*

*

*

*

*

*


huhu....macam2 da berlaku kt kete kesayangan aku ni...cermin kt belah driver pecah la..cermin depan retak la...cermin depan tu retak 2 bahagian plak tu..belah kiri ngn kanan...uhh..naseb bek double layer..kalo x..mau nye berderai cermin tu..tp skng ni da gnti baru..hihi...terbang la duit along aku 300 hinggit..

tp skang ni bukan hal cermin pecah yg aku nk kabo kan...hihi...ni pasal NCD5978 yg telah tamat tempoh jalan nye tu..haha

roadtax NCD5978 telah berusia setahun pd 30 okt2009...tp tuan nye kete ni( aku la tu) telah membawa kete nye main dan jek..gelabah gak ble ade roadblock...fuhhhhh....nseb baik chek polis just cek lesen jek...ape???ingat muke aku cam budak2 ape...xde lesen nk bawak kete..


ari tu ibu leh pasan plak roadtax aku da mati...ape lg..mulai saat itu NCD5978 tidak d benarkan bergerak d jalan2 utama..huhu..

cedei..susah i nk gerak taw..huhu...

ape lg..aku trus cntact org yg uruskn pembelian kete aku tu, kak mas...im a lucky...nseb baik kak mas sanggup nk tolong...lg2 time tu da ari jumaat..kelam kabut la cket...huhu...kalo x wat..alamat nye time presentation nnti..aku g s.alam naik bas laaa....huahuahua...

berkejar jugak la along g seremban nk pass duit tunai kat kak mas..aku cakap aku nk..sume xkasi...tolong masak kt umah..so...kne la along g..hihi...peh..jumpa kak mas kt j seremban 2 plak tu...

then.......

petang tu..siap la.sume nye...

Alhamdulillah.......

dapat NCD5978 gerak kembali..hihi



untuk kali pertama nye aku setelah mempunyai kete sendri..huhu..baru aku taw...........................................................................................................

BNYAK NYE DUIT NK KNE PAKAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huahua....

insuran = rm 1165
+
roadtax = rm 70
total = rm1235

kali ni terbang duit ayah..huhu...sori ayah...nnti alng balas jasa ayah kat alang slama ni.......

hmmm....ble da dpat roadtax baru...ape lg....jeng jeng jeng...trus pasang laaaaaaaaaaaa....hihi..



roadtax bru pada cermin baru...hihi

3 comments:

inat said...

kopak duit ayh ko..

Chek Jasz said...

taw xpe wina..ni da sogan muke ni nk mintak lg..huhu

Anonymous said...

mintak lebih cket....huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...