Wednesday, November 25, 2009

BENGANG!!!!

1 ari ni aku bengang la tersangat bengang...jgn tnye nape la...mmg sgt bengang..eh!!! ape plak jgn tnye npe???xpe2..mmg aku nk stori morry morning glory ni..waaa...morning lg kew???huhu...

actually aku bengang dri la smalam2...tp ari ni super duper nye bengang la...dri pg smpai la ke aku nulih en3 ni....

aku rse da xlarat plak asik nk pendam perasaan....

nape aku jek kne jge ati org???????
orang lain xnk plak jage ati aku...ingt aku ape...senang jek nk trime sumer bnde...senang jek nk paham ape org nk......haa...ni 1 lg...

nape aku jek yg nk kne paham org?????

sedangkan orang lain xnk paham aku pon...ingt aku ape????waa..ayat sme lak tu..xkire...ingt aku ape...asik nk kne paham ko jek..waa...da ko plak...asik nk kne paham org lain..haaa..ni bru btoi...huahua....

nape aku je yg msti pndam rase????
ni yg wat aku sgt la tertekan...dsebabkan orang lain...aku memendam perasaan aku...cakap mcm mne pun bg aku tiada gune nye...tiada perubahan....still the same...

bukan aku xpernah luahkan rase ati aku...tp........................................................................................................................................................................................ ntah la..............................................................akhirnye......aku jugak yg pendam rse blik...akhir nye..aku jugak yg kne makan ati........orang nak kite ikut ape yg orang lain cakap...tp ade ke die ikut ape yg kite ingin kan.....hmmm..ade...tp hanya la bnde yg xmelibatkan orang lain..........................huahuahua...msti u all xpaham kan pergolakkan ati aku ni....................

aku cube nk paham...aku blaja nk paham...tp............................................................................................................................dia???????????????????????????????????????????????????????

di manakah aku nk cari kepercayaan...keyakinan dan ketetapan d hati ni walau sedikit pon.....argghhhhhh.....aku xtaw....

aku xpernah di yakin kan..aku xpernah d percayakan...sume nye tidak....ble aku meluahkan segala yang terbuku d hati...hanya ungkapan maaf yg aku dgr...


"SAYA MINTAK MAAF"

"IM SORRY"

"PLIZZ FORGIVE ME"

'MAAFKAN SAYA"


dan bermacam2 lg care nye..tp hanya dengan 1 mksud...tp selepas itu....

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

entahla.....aku begitu mgharapkan sesuatu...sesuatu yg begitu aku ingin kan...tp....begitu susah nk mengjangkau bnde itu...bg aku...tiada sedikit pon semangat d hati ni untuk berjaya mndapatkan nye....kerana aku telah d yakinkan yg aku tidak akan dapat memiliki nye seperti mne yg aku impikan......

setiap kali sesuatu berlaku.............telinga aku sntiasa d bisikkan..


"JANGAN LA PIKIR LAIN"

"XADE APE2 LA"

"JANGAN PK LAIN OK"


tppp..............kalo bnde yg same tetap berlaku........ape kah mkne nye itu???.........

1 lg yg wat aku sgt ter pikir2...

salah ke aku menolong org lain?????????

ntah la...aku skadar menolong..aku xperlukan balasan atas pertolongan aku yg aku kire xseberapa tu....atau yg lebei tepat..mengingatkan....knape msti mempertikaikan pertolongan aku...adekah aku nysahkan orang lain atas pertolongan aku itu...

yes..mmg kite mara kalo kte susah orang xtolong kite....tp...adakah org lain taw kite susah...adekah orang lain taw kte mempunyai masalah...

u all....aku menolong bukan untuk aku meminta simpati..bukan untuk aku meminta meminta perhatian...bukan untuk aku meminta d hargai....aku senang dgn ape yg aku wat..bg aku...........................................

arghhhhhhhhhhhhh...aku jek yang paham hati aku...aku jek yang paham ape yg aku wat.....aku jek yang paham ape yang aku ingin kn.........xde sape yg paham tentang aku.......

kali ni aku btoi2 tertekan...aku perlukan orng yg btoi2 paham aku skang ni....orng yg boleh meningkat kan daya positif dalam diri aku ini.....huhu....

XDE...XDE...xde org yg seperti itu skang ini.....yg ade hanye la......................................................................(hanya aku yg paham)

mlm ni aku hampir jd orang ijau.....aku xpeduli setiap knderaan yg lalu d sebelah NCD5978 aku...yang pemilik nye memandang aku dengan rase hairan dan ingin tahu ape yg telah berlaku pada diri aku.....aku x peduli dengan ape yg mereka pikir kn pasal diri aku....
huahuahua...................................


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...