Friday, September 25, 2009

sonok+penat

kali ni korang dgr je la aku bebel tnpe pic....

tanggal 23st 09 2009 bersamaan raya yg ke4...family ayah n ibu dtg umah...tp x bertembung la...tp yg xbertembung tu la yg bikin penat...sebab 2 kali masak...huhu..tp seronok...pg rabu tu ibu cam bese la...g cuci darah...so aku d kejut kn pg2 untuk memasak ap2 yg patut...mcm2 kne order ni...tp kne wat sowg2..huhu...arghhh!!!xde sape ke nk tolong....

tgh2 la aku bermasak2..family ayah aku pon sampai...bleh plak sibling ayah aku yg pompuan2 dtg dapo n wat bising...kate aku lmbat masak la n diorang pon tolong la masak..pastu komplain 2 komplain ni...adoi..poning wat keje ramai2 ni...mulut jo lobei..tp nseb baik siap sumer eh...timer kacih sumer yg menolong....huhu.....

diorang blik dlm kol 3 ke 4 ptg time tu...aku pon ape lg...kne kmas cpat2 ni..jp g ade 1 lg rombongan...pnat2....

dlm kol6 smpai la sibling ibu plak...aku ngn sibling ibu ok...xde masalah...mmg besh la kalo diorang dtg...tp kali ni diorg tdo umah aku smalam...ye la...susah nk jumpe...skali dtg..tdo la umah..ye dok...

tgh2 salam2 diorang datg tu..pakngah aku bg soklan cepu emas kat aku..hihi....

"pakwe mne..xnk knalkan ke?"

aku da tergelak2 da ni...

"ish...murni tggu pakngh carikan org petronas la...hihi"

terdiam member..haha...sonang nk bg org xtnye lg kan...jahat aku ni..kalo b bce..msti die terasa gile baban la....

"b..cyg mintak maaf k..cyg gurau je..hihi"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...